sâmbătă, 25 iulie 2009

It's still foggy

Astazi se implineste o luna de la fatidica zi de 25 Iunie 2009 (ma rog ieri, ca m-am intins cu scrisul si trece de 12). Nu cred ca-i nevoie sa mai mentionez ce-a pierdut lumea atunci. Stau aici si ma gandesc ce sa scriu..nu stiu exact ce, dar simt musai ca trebuie. Cum blog-ul meu e foarte foarte tinerel si acu o luna nu exista, mi-am exprimat si eu parerile pe alte site-uri. La o luna dupa ce Michael nu mai este fizic printre noi, nici nu incape vorba sa nu amintesc ceva despre el si aici la mine acasa.
Stiu c-am invatat engleza din cauza lui Michael, sa inteleg ce tot canta el acolo de suna asa bine. Eram nebuna dupa piesa "Bad", e prima melodie in engleza ce mi-a placut in viata mea. Aveam vreo 3 ani..si nu-mi amintesc multe de-atunci dar de MJ sigur! Si cum dansa si ce sexy era in videoclip-ul piesei! Era sarbatoare de fiecare data cand il prindeam la tv! Eram tot mica si departe de capitala (bat-o vina) cand a venit pe meleagurile noastre si clar n-am ajuns sa-l vad. Alea furculite rasucite in ochi..apoi prin clasa a 3-a ascultam "Who Is It", ca pustiul de care-mi placea ma lasase cu ochii-n soare..alta tragedie!:)) e haios cand imi amintesc, dar Doamne ce bine ma regaseam eu in melodia aia plina de disperare si incertitudini!
Mda, I can still Remember The Time.. Au fost si vremuri nasoale pentru Michael si-am mai uitat de el in mintea mea, nu zic nu. Dar nu si-n sinea mea..si-mi face asa bine sa-mi amintesc, si nu doar acum de cand nu mai e. M-a izbit asa o chestie de prin toamna trecuta cand nu mai stiam ce sa ascult si..ding! oare ce-mi placea mie la nebunie back in the days? Michael Jackson, evident! Si da-i si-asculta "Give In To Me" la infinit (si sper eu, si spre disperarea vecinilor). Eu cu sorela salivam de numai la videoclipul asta:)) Si ce facea Slash cu chitara aia...Wow!! Mai bine ca atunci nu stiu cand a mai aratat Michael! (Da noah, uite ca prefer varianta lui mai alba!)
Si pe cand imi aminteam eu mai bine de Michael..s-a facut 25 Iunie. Vad la stiri c-a murit Farah Fawcett. Instantaneu imi amintesc de costumul ei de baie rosu din faimosul poster si mi se pare chiar aiurea finalul pentru asa o frumusete. Cateva ore mai tarziu vad pe alt post titlul "Michael Jackson is dead" si un tip ce tot toraia acolo. N-aud nimic din ce zice in primele secunde, ma uit la cuvintele alea si ma gandesc: astia-s nebuni, merita dati la Carcotasi: FARAH FAWCETT is dead, oameni buni, nu MICHAEL! Se poate, chiar asa greseli? Vin si google-esc, ascult radio, toti confirma aceeasi nebunie. Imi zic..ok, asa o fi daca toti spun. Si-mi vad de treaba. Becul mi s-a aprins (si apoi s-a spart de-a dreptul) doar peste cateva zile, cand m-am uitat in direct la ceremonia in onoarea lui de la Staples Center din L.A. Si cand a vorbit Paris deja vedeam in ceata..
It's still foggy..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu