duminică, 19 iulie 2009

Citate de prin cartile citite

Uite aici cateva citate de prin cartile pe care le-am citit in ultima vreme si care mi-au placut.

"Stima pe care o nutresc fata de mine insumi totdeauna a sporit pe masura daunelor pe care le aduceam reputatiei mele."

"-Stam bine cu moralul?
-Da, si cu imoralul la fel."

"Tineretea trece iubind fiinte pe care nu le putem poseda decat rau (din timiditate), iar varsta matura trece posedand fiinte pe care nu le putem iubi decat rau (din satietate). "

"..putin conteaza cum se comporta o fiinta cu cei pe care-i iubeste; important e cum se comporta fata de ceilalti."

"Si totusi uneori cred ca dragostea mea nu era atat dragoste, cat dorinta unei exaltari a personalitatii mele."

(Henry de Montherlant - "Pitie pour le femmes")

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu